vrijdag 16 mei 2008

BBQ en eindwerk


Hallo weer!

Alweer een nieuwe werkweek. Hierna nog 2 weekjes. Het begint nu toch wel dichterbij te komen.
Langs de ene kant ben ik blij dat het bijna gedaan, maar eigenlijk ook niet. Ik vind mijn stage heel tof en zou hier echt wel willen werken. Jammergenoeg is er geen plaats voor een nieuwe fulltime. Ik zal wel blij zijn als het einde mei is, want tegen dan zou mijn eindwerk af moeten zijn. En momenteel begint het serieus op mijn zenuwen te werken. Ik ben er hele dagen mee bezig. Ik blijf elke dag langer op mijn werk om er te kunnen aan werken. Ik zit nu toch al aan 8pgs. Hopelijk blijft het een beetje vlot gaan.
Volgende week hou ik mij vooral bezig met de vergelijking van de publicaties en de website. Dat is het laatste zware stuk. Mijn deadline is eind volgende week. Ik hoop dat ik het haal, want ik zou graag nog wat genieten van mijn laatste week in Berlijn.

Op het werk is er niet zoveel veranderd. Ik werk nog steeds 2 dagen per week voor FIT, dossiertjes behandelen. En voor Charlotte ben ik nog steeds bezig met visitekaartjes ingeven in Excel. 

Vorig weekend was er ook de bbq. Heel gezellig, zie foto bovenaan. Het laatste weekend houden we waarschijnlijk weer een bbq om de rest van ons vlees op te eten, want we hadden heel veel over.

tot volgende week
Liesjen



Geen opmerkingen: